torstai 16. kesäkuuta 2011

ZZzzzz

Mies on nyt ollut viikon töissä, jolloin olen antanut hänen nukuua kaikki yöt (herää ennen seittemää töihin) ja olen itse valvoskellut vauvan kanssa ja herännyt ruokkiman... Ennen töitä meillä oli tapana jakaa yö sillä tavalla, että mies kun valvoo pidempää pelaillesa pleikkaria tai jotain vastaavaa niin olen pumpannut maitoa valmiiksi ja olen itse saanut muutaman kolme neljä tuntia nukkua alkuyöstä putkeen ja sitten aamuyöstä heräillyt pikkusankaria ruokkimaan...nyt ollaan menty samaan aikaan nukkumaan ja olen itse joka kerta herännyt.... ja se on sujunnut ihan hyvin....pari yötä sitten vauva nukkui yli kolme tuntia yöllä (kröhhmmm mitä ei usein tapahdu :D) Mutta esim viime yöllä heräili tunnin välein ja äiti oli aamulla aika väsynyt kun sen verran katkonaiset unet oli... Ja muutenkin nyt päivän ja yön mittaan on pikkuinen aika katkonaisia unia nukkunut...nyt kuitenkin näyttää aika sikeästi koko envimmäistä kertaa koko päivän aikana nukkuvan :) <3


Pikkuisen uusi ihanan värikäs ja puinen tuttinauha <3


Äidin aamu med pikkuinen, kahvi, aamuteevee ja lehti <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti